5. Nový "Bugdate" od Valve

Nový "Bugdate" od Valve
 BugsZ pondělí na úterý určitě všeci aktivní hráči naší nejpopulárnější online FPS hry Counter-Strike 1.6 mohli zaznamenat update Steamu. Valve napsali samozřejmě aj changelog, který měl údajně opravit skok, který je mezi hráči známý jako begrip. (ve světě Russian Walking Exploit) ...



Ovšem to se vůbec nepodařilo, jelikož se to stále dělat dá, možná trochu jiným způsobem, ale dá. Kromě toho všem, kteří to mají nabindované to jde uplně stejně jako předtím.

Další věc, kteá má vliv na vývoj hry jako takové, je ozvučení výskoku už při vyskakování. Takže když sme byli doteď zvyknutí, že skok byl slyšet jen při pádě z větší výšky, případně při vyskočení v určité rychlosti, tak si můžeme zase začat zvykat na něco jiného. Hráči hned začli testovat tuto změnu a zjistili, že zvuk při výskoku slyší jen hráč, který vyskočil. (Takže když vyskočím, slyším to jen já). Tento stav, jak už mnoho lidí tušilo, je jen dočasný, protože to, že ten zvuk slyší jen hráč, který vyskočil, má na svědomí neupdatnutý server. Po updatnutí serveru už toto ozvučení výskoku uslyší všichni.

A jakoby to ještě nestačilo, po stisknutí kleku (duck) v době, kdy jste mrtví, vým může spadnout hra. Na fórech steamu se to momentálně intenzivně řeší a stále přibývají nově nalezené bugy.

Zůstavá jen dodat, že brzo tu máme další update, který nám opraví tyto nepodařené změny do přijatelné doby.

Jaký máte názor na tento update vy? Myslíte si, že by bylo lepší, kdybysme servery vůbec neupdatovali, aby se dalo nadále využívat tiché boostování a podobně?